Web design & Development   E-shop Development   Web design & Development   E-shop Development   Web design & Development   E-shop Development  

Η δημιουργία ενός e-shop περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος όπου οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος απαιτεί συνδυασμό τεχνικών και δημιουργικών δεξιοτήτων για τη διασφάλιση ενός φιλικού προς τον χρήστη και οπτικά ελκυστικού ιστότοπου που μπορεί να χειριστεί τις συναλλαγές με ασφάλεια. Ακολουθούν τα βήματα που απαιτούνται για τη δημιουργία ενός e-shop και τα βασικά σημεία που είναι σημαντικά για τη διαδικασία ανάπτυξης.

“We create tasteful and howling E-shop ”

Η επιτυχημένη δημιουργία ενός e-shop βασίζεται στα εξής βήματα:

  • Καταγραφή των αναγκών του συνεργάτη και της επιχείρησης του
    Σκοπός μας είναι να αναπτύσσουμε E-shops που αντιπροσωπεύουν τις ιδέες και το ύφος μιας επιχείρισης με τον πιο δυναμικό τρόπο. Καθορίζουμε μαζί τους στόχους πίσω από τη δημιουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, προσδιορίζουμε το κοινό στο οποίο στοχεύει και σκιαγραφούμε το περιεχόμενο και τα λειτουργικά χαρακτηριστικά που θα συμπεριληφθούν σε αυτό.
  • Έρευνα και Παρουσίαση προτάσεων
    Ιδιαίτερα χρήσιμο για τη σωστή επιλογή της τελικής εμφάνισης, αλλά και της λειτουργικότητας στη χρήση ενός E-shop είναι το στάδιο της έρευνας και της παρουσίασης διαφορετικών επιλογών, συγκρίσιμων μεταξύ τους.
  • Domain  name & Hosting

    Παράλληλα με τα παραπάνω βήματα είναι σημαντικό να έχει αποφασιστεί και κατοχυρωθεί το domain name του eshop, δηλαδή το όνομα του ηλεκτρονικού καταστήματος όπως για παράδειγμα blackdog.gr

    Έπειτα ανάλογα με τις ανάγκες του eshop επιλέγεται και η κατάλληλη φιλοξενία.

  • Σύνταξη & Επιλογή περιεχομένου

    Το επόμενο βήμα είναι να δημιουργηθεί το περιεχόμενο που θα περιλαμβάνει το E-shop. Από τη σύνταξη των κειμένων (όπως είναι για παράδειγμα οι βασικές κατηγορίες προϊόντων, οι περιγραφές των προιόντων ή των υπηρεσιών κ.λπ.) έως την επιλογή καθαρών και αισθητικά αρμονικών εικόνων και ελκυστικών βίντεο, η δημιουργική ομάδα του Black Dog υποστηρίζει τους συνεργάτες της σε όλη τη διαδικασία διαλογής και επιλογής περιεχομένου.

  • Συνεργασία με εταιρία ταχυμεταφορών( courier) 

    Στην περίπτωση που το ηλεκτρονικό σας κατάστημα περιλαμβάνει προϊόντα προς αποστολή στον πελάτη τότε θα πρέπει να συνεργαστείτε με μια εταιρία courier  ώστε να μπορείτε να στέλνετε τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται στο eshop, στους πελάτες. Μόλις λοιπόν καταλήξετε με ποια εταιρία courier θα συνεργαστείτε, τότε θα διαμορφωθούν από εμάς και τα κόστη μεταφορικών στο eshop!

  • Σχεδιασμός

    Το σημείο όπου το ηλεκτρονικό κατάστημα αρχίζει να παίρνει “σάρκα και οστά” είναι ο σχεδιασμός. Προϋπόθεση για να ξεκινήσει να αναπτύσσει κανείς το κομμάτι του σχεδιασμού είναι να έχει ολοκληρωθεί το λογότυπο και το branding. Το σχεδιαστικό πρότυπο πρέπει να είναι βασισμένο στο χαρακτήρα της επιχείρησης, οπτικά ελκυστικό και εύκολο στη χρήση για τους επισκέπτες. Τόσο οι προγραμματιστές μας, όσο και το δημιουργικό τμήμα της ομάδας μας “σκάβει βαθιά με τα πατουσάκια του” για να φέρει τις πιο φρέσκες και σύγχρονες σχεδιαστικές προτάσεις για το εκάστοτε E-shop. Σας κατευθύνουμε και επιλέγουμε μαζί το είδος της πλατφόρμας που ταιριάζει στον τύπο της επιχείρησής σας (Shopify, WooCommerce, Magento).

  • Παράδοση έργου

    Το τελικό και πιο ενδιαφέρον στάδιο της δημιουργίας ενός E-shop αποτελεί η παρουσίαση της τελικής του μορφής, καθώς για πρώτη φορά η ιδέα πάνω στην οποία επενδύσαμε όνειρα, δημιουργικότητα και εμπειρία βρίσκεται μπροστά μας. Σε αυτή τη φάση συζητάμε και τις τελευταίες λεπτομέρειες και πινελιές που θα οδηγήσουν στην ολοκληρωμένη παράδοση του έργου. Πάντα, η πρόθεση της έμπειρης ομάδας του Black Dog είναι να έχετε στα χέρια σας μία ιστοσελίδα που σας εκφράζει απόλυτα και αντιπροσωπεύει την επιχείρηση και την ιδέα σας με ένα πρωτότυπο και ξεχωριστό τρόπο.

What are the key points for clear paws?

User Experience:

Η επίσκεψη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, όπως και σε ένα φυσικό κατάστημα, θα πρέπει να χαρίζει στον επισκέπτη μία θετική συναισθηματική εμπειρία, μία στιγμή την οποία θα θυμάται. Χαρακτηριστικά που αφορούν αυτή την εμπειρία είναι η αισθητική διάταξη των στοιχείων της ιστοσελίδας, η προσβασιμότητα της, η σωστή και λειτουργική κατηγοριοποίηση και άλλες διάφορες μικρές λεπτομέρειες που προκύπτουν έπειτα από ανάλυση του κοινού στόχου και των αναγκών του.

Responsiveness: Ένα E-shop, από οποιαδήποτε συσκευή κι αν το επισκέπτεται κανείς, σε οποιονδήποτε χρόνο, θα πρέπει να παρέχει μία συνεκτική παρουσία. Ένα responsive e-shop δεν απαιτεί από το χρήστη περισσότερες από τις απαραίτητες κινήσεις για να αλληλεπιδράσει μαζί του, αλλά έχει κατασκευαστεί με έναν ευέλικτο τρόπο που του επιτρέπει να διατηρεί τα χαρακτηριστικά του.

Αισθητική & Ποιότητα: Η αισθητική που συνοδεύει μία ιστοσελίδα, και πάει “χέρι-χέρι” με την αισθητική του λογοτύπου και το branding, συνιστά ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στο παζλ που φτιάχνει μία ολοκληρωμένη εμπειρία για το χρήστη, καθώς αποτελεί τη βασική κορνίζα του. Η οπτική γωνία τόσων των φωτογραφικών, όσο και των λεκτικών μέσων θα πρέπει να κινούνται πάνω στον ίδιο άξονα, ο οποίος πηγάζει από την προσωπικότητα της επιχείρησης.

Βελτιστοποίηση Search Engine Optimization (SEO):  Η γενικότερη βελτιστοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος, ώστε να διασφαλίζεται η κατάταξή του υψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης αποτελεί ένα ιδιαίτερο και μείζονας σημασίας κομμάτι. Ο μαύρος σκύλος ξέρει ότι ακόμη κι αν η ιστοσελίδα σου χαρακτηρίζεται από άψογο σχεδιασμό και πεντακάθαρες εικόνες, αν τα μυστικά του S.E.O. όπως τα γνωρίζουμε δεν έχουν εφαρμοστεί, τότε δεν υπάρχουν και πολλές ελπίδες για την αύξηση της επισκεψιμότητας.

Security: Η ασφάλεια αναφέρεται στα μέτρα που λαμβάνουμε για την προστασία του ηλεκτρονικού καταστήματος και των χρηστών που το επισκέπτονται και αλληλεπιδρούν με αυτό. Ένα E-shop που θεωρείται αξιόπιστο από τους χρήστες διατηρεί τη διαθεσιμότητα και τη φήμη του.  Δείτε περισσότερα σχετικά με την ασφάλεια εδώ.

Analytics:

Τα Analytics, όπως και τα μαθηματικά για την καθημερινότητά μας πλέον, είναι μία πολύ σημαντική πηγή πληροφορίας για ένα E-shop.Τα Analytics περιλαμβάνουν τη μέτρηση και την ανάλυση της συμπεριφοράς των επισκεπτών όπως: πηγές επισκεψιμότητας, συμπεριφορά επισκεπτών, ποσοστό μετατροπών, ποσοστό εγκατάλειψης, δημογραφικά στοιχεία, που σε βάθος χρόνου εξυπηρετούν στο να λαμβάνουμε τις κατάλληλες αποφάσεις βάσει δεδομένων για τη βελτίωση της απόδοσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Payment gateway: Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι πύλες πληρωμών είναι αυτές που διαφοροποιούν μία ιστοσελίδα από ένα E-shop και αποτελούν ένα ζωτικής σημασίας κομμάτι για τη λειτουργία του. Η πύλη πληρωμών λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ του E-shop και του επεξεργαστή πληρωμών, μεταδίδοντας με ασφάλεια πληροφορίες πληρωμής και εξουσιοδοτώντας συναλλαγές πληρωμών. Η διασφάλιση γρήγορων και ομαλών συναλλαγών αναβαθμίζουν την εμπειρία ενός νέου πελάτη, αυξάνοντας τις πιθανότητες να διατηρήσει τη σχέση που αναπτύσσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Have Any Projects In Mind? Feel Free to Contact Us

Let’s Work Together